top of page
Search
  • Writer's pictureanamariacalita

Cum nu mă plictisesc în casă




Nici nu am numărat zilele de izolare, posibil să fi trecut 17 sau 20. Au trecut repede, pentru că le-am ţinut ocupate, am găsit atâtea lucruri de făcut, încât mă gândesc, că dacă mi-ar fi zis cineva că am nevoie de o pauză de o lună, două trei, sau câte vor urma, aş fi zis că nu se poate, trebuie să ies.


Da, poate că faptul că oamenii sunt aproape toţi în “stand by”, are un efect asupra acestor zile, ştii că oricum nu ai unde să ieşi şi nimic nu mai e urgent. Mi-e dor să fiu pe scenă, mi-e dor să joc, să aud râsetele oamenilor din sălile de spectacole, dar cred în aceste zile, important este să fim toţi sănătoşi şi să ne pregătim pentru viitor.


Mi-am dat seama că poţi să oferi oamenilor bucurie şi din casă. Postez când pot pe YouTube video-uri de la spectacolele mele de Stand-Up Comedy sau video-uri pe care le filmez acum din casă. Mă bucură mesajele celor care îmi spun că i-am făcut să zâmbească în perioada asta, acum, e mai important ca niciodată să putem să avem spiritul liber, mintea limpede şi zâmbetul pe buze, măcar 5 minute pe zi.


Am intrat într-un proiect de voluntariat, înregistrez poveşti pentru copii, traduc texte informative pentru copii şi părinţi, iar în alte zile scriu poveşti.

În fiecare dimineaţă fac qi gong, în unele zile fac workout, seara meditez, uneori gătesc, alteori dansez, scriu, citesc, mă uit la filme.


Încercaţi să vă informaţi mai bine şi corect, pentru că ştiu foarte mulţi oameni care au atacuri de panică în această perioadă, pentru că e normal să fii speriat, dar totuşi, dacă respecţi câteva reguli simple şi stai în casă, Covid nu o să vină la tine, că nu e nici purice să sară pe tine, nici ţânţar să intre pe geam.


Cred că e important şi vă recomand şi vouă să faceţi asta, să îţi suni prietenii şi oamenii pe care îi cunoşti sau măcar să le dai un mesaj să îi întrebi dacă sunt bine și cum se simt.

Unii oameni poate sunt singuri în izolare şi au nevoie doar să vorbească cu cineva. E momentul să înţelegem ce important în perioada asta, să fim mai îngăduitori, mai umani, să ne bucurăm de ceea ce avem, să apreciem şi să mulţumim.


E momentul ca oamenii să înţeleagă cine sunt cu adevărat, care sunt nevoile lor reale şi cât de mult poţi ajuta tu ca lumea să renască. Trebuie să facem asta în fiecare zi, să fim conştienţi că noi putem să creăm un mediu mai sigur.


Stay safe! Stay home!

303 views0 comments

Recent Posts

See All

Gânduri

Better

bottom of page