top of page
Search
  • Ana-Maria CaliÈ›a

Q&A


Vă mulţumesc pentru toate mesajele şi întrebările voastre, o să încerc să răspund tuturor. 1. Ce zodie eşti? Balanţa. Sunt cel mai echilibrat om de pe Pământ. Glumesc, îmi place zodia mea şi sunt înconjurată de multe balanţe faine.

2. Când vii în Constanta, Cluj, Timişoara...? Programul meu şi pe unde o să ajung în următoarea perioadă îl găsiţi pe anamariacalita.com sau aici: https://www.facebook.com/anamariacalitaart/

3. Ce părere ai despre oraşul Iaşi? E frumos? Toate oraşele în care am fost sunt frumoase, abia aştept să ajung în fiecare loc, îmi place mult să călătoresc, deci da, e frumos oraşul Iaşi.

4. Ce îţi place să mănânci? CARTOFI PRĂJIŢI! Avocado, paste, salată şi tot ce gătesc eu. Îmi place mâncarea!

5. Ai animale de companie? Nu, dar îmi plac foarte mult animalele, în special pisicile.

6. Îţi place cafeaua, ieşim la o cafea? Am râs puţin la întrebarea asta. Îmi place cafeaua, dar nu beau pentru că nu îmi face bine fizic. Nu, nu putem să ieşim la cafea.:)

7. Eşti fericită? Da! Lucrez în fiecare zi la asta, evident că am ca orice om zile mai bune şi altele mai puţin bune, dar încerc să mă mulţumesc.

8. Care este secretul frumuseţii tale? Nu folosesc apă, mă spăl cu lapte bio.:)))) Nu ştiu ce să zic... doar mulţumesc!

9. Te-ai gândit să joci într-un film? Da, îmi doresc acest lucru, aştept ofertele.

10. Unde ai vrea să călătoreşti în următoarele 6 luni? Las Vegas!

11. Când? De ce? Cum? Când eram mai mică. Pentru că îmi doream. Cu o bicicletă galbenă.

Sper că v-am satisfăcut curiozitatea.


63 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page