top of page
Search
  • Ana-Maria CaliÈ›a

O supa buna


Îmi place să gătesc, când vreau eu şi cum vreau, dar îmi place mâncarea făcută proaspătă în casă. Astăzi am făcut o supă care mie îmi place foarte mult pentru că se face foarte uşor, în maxim o oră este gata şi e delicioasă.

Supa cremă de legume, sau preferata noastră. O fac cu morcovi, ţelină, păstârnac, cartofi şi ceapă. Curăţ legumele, le fierb şi apoi le dau prin blender. La final pun doar sare şi piper. E o minunăţie şi noi mâncăm aşa ceva de 2-3 ori pe lună. E uşoară şi sănătoasă.

Dacă vreţi să faceţi şi crutoane, am mai încercat cu pâine prăjită şi tăiată bucăţele, doar că eu prefer pâinea pe care o cumpăr mereu, neagră cu seminţe. Vă las dovadă şi sper să încercaţi şi voi.


29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page